RIVIERAN ???????

Hej..........

Nu har jag jobbat två nätter och det gick bra...
Jag hade med mig en ssk som gick första natten,
och en ssk på ambulansen som hade jobbat ett
par nätter, och det drog ihop sig direkt klockan
22 00 när vi skulle sätta igång, men det ordnade sig
tack vare flexibel personal på Linden........men vilket
väder, luften stod stilla och med väldigt hög luftfuktighet,
brukarna mådde  dåligt, och det rann svett om både
dom och oss personal.............

I natt var det lugnare och vädret var bättre..................
Dagpersonalen var på topp imorse och det dröjde
innan jag somnade för jag skrattade gott åt oss......
Det är a och o att personalen jobbar bra ihop och
kan skratta gott åt olika tokigheter.........................

Var är jag nu?????????Är det Rivieran igen eller??????



Ja nästan.........Jag badar i Unden Tivedens Riviera....Här är det
nästan
lika varmt i vattnet........ det skiljer bara 6 grader........Vi står fint här med
husbilen nere vid stranden ........just nu är det en spegelblank Unden vi
tittar över............Lars sitter här utanför och grillar kotletter och majskolvar

Vi ska vara här så länge vädret är fint, sedan åker vi hem för det ska ju bli 
regn på Söndag..........men i morgon ska jag pressa i solen och bada...........

Ha en bra Fredag kväll //
Kram Anita....// 

Kommentarer
Postat av: anonym

Det ser skönt ut

2009-07-18 @ 23:05:24
Postat av: Anita

Hej du anonym......

Det här är livet.........

Jätteskönt faktiskt.....

Roligt att du tittade in

Kram Anita.........

2009-07-18 @ 23:44:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0