Regn,och Regn.......

Hej

Idag är det inget roligt att vara i Sverige
fy vad regnigt och kallt...........................



Jag tog lite bilder i går när det var lite bättre väder.......
men visste att det skulle bli dåligt och en massa regn
när t.om lilla sälen har krypit upp på trappan..................



Lars hann i all fall tvätta av en skitig husbil och det var välbehövligt
efter att vi kört 650 mil på vår utlandssemester...........Vi har precis
haft den nya husbilen i 4 månader och den har nu gått lite drygt
1000 mil............oj oj.......................



Min jasminbuske blommar så fint...............



Vi har ett gammalt halvdött päron träd på tomten men det såg så träligt ut
att jag planterade en klätter hortensia och den börjar nu att klättra på
stammen, det blir fint när den börjar blomma................



I Mina körsbärsträd som blommar med rosa blommor på våren ...blommar
nu vita klematis så fint.............

Annars har Magnus ,Erik och Jessica varit hemma och ätit pannkakor. grädde
och sylt........Vi åkte ner till svärmor med en blomma för hon hade vattnat våra
blommor medan vi varit borta..............

Vi har även varit på Willys och hanldat för jag har lovat Erik och Jessica att
göra en smörgåstårta till deras födelsedagskalas som de ska ha i helgen

Nu ska jag gå och lägga mig en stund för det här jäkla vädret är ju väldigt
tröttande...........Sedan finns det ju lite post och tidningat att gå igenom efter
3 veckor och 5 dagars bortavaro för att inte tala om all tvätt.......som skulle
behövas torkas utomhus..............

Ha det bra i regnet.........
Anita............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0