KATTVAKT

Hej på er..........

Nu har de små liven återvänt, och ska vara här
till på Söndag..........



Bob ligger i trappan och leker med kedjan som håller
akvarielysrampen..................



Det såg ju lille Sigge så då måste han också dit naturligtvis....................

Jag är trött i dag och har ont i ryggen..........känner mig faktiskt på
dåligt humör.......oj oj vem ska få ut för det månne??????
Nej Nej inte kissarna inte................Och inte vet jag vad jag ska laga
till middag i dag..........Det är allmänt motigt faktiskt............

I Morgon kväll ska jag gå på ett trenätterspass.....................
Hoppas ryggen håller......jag vill inte ha ont i den ...................

Ni får ha det bra i sola...........







Kommentarer
Postat av: Madde

Oj oj oj...kissarna ser ut att ha urkul hos er.

Men du lilla vännen....med din onda rygg.

Hoppas att det ger med sig.

Kram Madde

2009-07-29 @ 14:11:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde

Det är full rulle på katterna, de älskar att vara i

trappan, de har ju ingen hemma.....Ja ryggen känns...

men du vet ju att det bara är att bita ihop...och se

glad ut.....tills det släpper...

Kram Anita....

2009-07-29 @ 14:31:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0