HANDLING

Hej....

Nu har jag varit ute och förlustat mej.........


Magnus Daniel och jag har varit och
handlat i Marieberg................

Sedan drog vi in till Magnus lägenhet
i stan.......Pokarna ska visst börja med
träning för innebanyn och ska ut och
springa i elljusspåret....så Magnus var
tvungen att hämta träningskläder........





Nu har nog lille Bobben blivit snörpt, Jag har
inte hört något men hoppas att det har gott bra....

Jag gjorde två pajer i går.... den ena var med bacon
kyckling och curry.......den är så god..........den andra
var med Västerbottenost och färska örter den var
också smaskens.....så nu har Magnus och jag ätit
det till mellanmål........för i kväll blir det fisk i ugn med
purjolök grädde och chilisås..........Gott......Gott.........



Sedan är det dags för ännu en jobbarnatt
men med sådant väder kan man lika gärna
jobba..............

Ha det bra....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0