GODMORGON 27/7

Sitter här och ska snart lägga mig efter en natts
jobb.........Vi hade mycket att göra och jag är i den
åldern då man svettas i tid och otid........behöver
därför antingen gå in i duschen eller doppa mig i
tunnan......svårt val.........sitter jag tillräckligt länge
så börjar jag frysa och då kryper jag nog under
täcket.......Nu har jag bestämt mig, det blir tunnan
sedan under täcket med nya Hemmets Veckotidning
slår upp sista sidan med roliga historier och kåseri
läser några minuter...sedan blundar jag med ena ögat
och läser med det andra för jag blir så himla trött bara
på ett par minuter, efter ca 4 min lägger jag ifrån mig
tidningen och sover gott......................

Ha det bra ni alla som jobbar Måndag............


Kommentarer
Postat av: Madde

Sov gott du natthäxa!

Kram Madde

2009-07-27 @ 11:26:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja jäklar du Madde vad jag har sovit gott, ett dopp i tunnan öppen dörr mot kuvösen, svalt och skönt...

Sov till klockan 14 30 då kom två pojkar hem.......

Kram Anita......

2009-07-27 @ 15:08:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0