FISKE I VILLINGSBERG

Hej.............

Ja kära hjärtanes nu är det så här.........
Att Erik har fått fyra fiskar .............
Åsen har fått två fiskar................
Resten har kammat noll............

Sedan kom han fiskekontrollanten
för att kolla fiskekorten och det hade
de ju köpt till klockan 2400 i natt......
Men............// så har jag ju en son som
heter Fredric......???????? Som bjöd
denna fiskekontrollant på en öl och
senare blev det Jägermaister............

Och hux flux så fick de fortsätta fiska
efter klockan 2400.... Det  var just vad
jag misstänkte när han" Ferdinand"
är med på ett hörn..............

Nu tänker jag inte oroa mig för dessa
söner för Magnus är ju med och är det
någon som har läget under kontroll så
är det han...............................

Därför får nu John blund gärna komma
och strö sömnpulver i mina ögon..............

Natti Natti på er alla........
Kram Anita......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0