EFTERMIDDAG

Hej på Er.....

Vi har haft sol..... Lars har varit nere och
badat.......Vi såg några från Fjugesta på
stranden i eftermiddag......................



                Här är lite folk som badar....................



                                  Solen glittrar i vattnet...........

Jag har suttit och funderat på hur vår familj skulle se ut om vi vore
 animerade djur....Ha Ha...................Och jag tror att vi skulle se ut så här ungefär



           Ja Ja ....jag vet men jag tror det är rätt likt...........



Ha Ha.....är det lile Fridolf......????? Ha Ha.......



Äldste sonen vill nog gärna bita i från som
en haj....men men....ingen är rädd för honom..



Son nummer två försöker att spruta eld men men....
det blir bara en vindpust..som inte tar sig..........



Och han son nr 3 han är lugn och loj
vill helst inte att man höjer rösten.......



Son nr 4 han har varit en clown sedan han
föddes......trodde nog att han skulle bli
skådespelare................

Nu får vi se om det är några av sönerna som
kommenterar det här...och tycker att det stämmer
eller inte...........

Jag skulle kunna fortsätta med flera men det
ska jag inte, för det finns folk som inte har
samma humor som jag och det respekterar
jag..........Jag har ju syskon och syskonbarn.....

Kram Anita........////////.


Kommentarer
Postat av: Fredric

HAJHAJ!

Hugger man tillräckligt länge blöder dom flesta :)

Ha de....

2009-07-18 @ 22:34:35
URL: http://jaktlabben.blogg.se/
Postat av: Anita

Haj å dej....Ja det stämmer bra det...

A o L

2009-07-18 @ 22:50:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0