11:a FIKA

Hej.....

Jag talade om att solen höll på att
bryta igenom här på morgonen......

Det har den inte alls gjort.............
Vet i sjutton vart den tog vägen....



                             Här är vi mitt inne i trollskogen..................



På den här knotiga tallen lekte mina ungar för 26 år sedan....................



                        Ja ni ser ju själva ingen sol...........



                           Vattnet är klart och fint......................



       Det var ju här jag skulle ligga och bränna i dag hade jag tänkt



När vi var på semester i Europa la vi oss till med att fika klockan 11 men
istället för kaffe tog vi varsin öl och ett Winerbröd himla gott faktiskt........
(söttman i Winerbrödet och beskan i ölen ha ha)...........Så det fanns
Winerbröd här på campingen, ja inte de godaste jag smakat men ändå
vi fick vårt 11:a fika.........



Nu ska jag nog inte göra någonting
på ett tag................

Ha det gott vänner
Kram Anita.../////////




Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket mysigt ställe och wow vilken strand....synd att inte solen ville titta fram.....

Ha det jättegott vännen!

Kram Madde

2009-07-18 @ 15:21:34
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde.... Detta goa ställe ligger i trakten av

Finnerödja inte alls långt bort......

Kram Anita.......

2009-07-18 @ 15:28:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0