Mitt första inlägg

Hej
Nu ska jag börja blogga, jag vill berätta lite om hur min vardag se ut, och när vi är ute med vår husbil, vill även tala om hur det går på jobbar fronten jag jobbar nämligen i hemvården och det är nu aktuellt med indragningar av tjänster på natten. Jag har jobbat i Lekebergs kommun i 30 år och jobbat natt i 16 år, jag har trivts bra annnars skulle jag nog inte varit kvar så länge, men nu är vi alla lite oroliga eftersom det skall försvinna tjänster för det skall sparas i kommunen,det jag funderar över är hur det blir för våra gamla som vi hjälper kommer vi att hinna med och blir det en bra vård som vi erbjuder
Jag tänkte avsluta med några kloka ord:

Glatt sällskap gör vägen kort och arbetet lättare.

Anita

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Hejsan Anita och välkommen ut med din blogg

Hoppas du kommer att skriva regelbundet, det skall bli intressant att följa dig

Maria

2009-01-25 @ 19:11:28
URL: http://torpet.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0