Tänkvärt

Hej

I natt har jag legat och funderat på att
det ska dras in tre nattjänster. Jag tror
jag kommit på hur jag skall klara mig
om jag skulle bli arbetslös.Jag har ju
begåvats med 4 söner, och på en
månad går det ju fyra veckor så den
matematiken är ju enkel. De får alltså
ta hand om sin gamla mamma var sin
vecka. Om det är så de vägrar så blir
det att pröjsa ett par tre tusenlappar
för deras vecka. De kan vara glada
att jag jobbar i det kommunala, för
det är ju känt att vi inte är så väl-
betalda.

Kristina 7 år säger

En Farmor och en Mormor¨är tanter
med godis påsar i fickorna.

Anita.

Kommentarer
Postat av: Fredric

Tre tusen i veckan?? Sluta oroa dej. Jag tar varje vecka från och med nu, och fem år framåt.Så får dom andra fixa resten sen när du börjar bli riktigt senil. Fredric

2009-02-04 @ 13:58:15
Postat av: Magnus

Det finns ett enkelt sätt att klara av o bli arbetslös: SÄLJ HUSBILEN!!!!! //Magnus

2009-02-04 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0