TORSDAG 10/12



Blev väckt av blöta pussar vid 12-tiden av en gosig
Ludde, nu tyckte han att det fick vara nog med att
matte låg och dröna i sängen han vill ut ..............

Natten gick bra att jobba, vi fick lite larm på för-
natten så vi hann inte in till Linden och Oxelgården

På efternatten var det lite lugnare, vi kom in klockan
04 cirka, och då var det dags att sätta sig vid datorn
och lägga in sitt schema som sträcker sig till Mars någon
gång.............Ut igen för sista turen.......och sedan lite
snack med arbetsledarna för vår larmtelefon funkade
inte i natt, så jag fick byta telefon och krångla, men inatt
hoppas jag att det funkar bättre.............................

Goe Gubben lär jag inte få se förrän på Fredag kväll, han
ska till Karlstad på ishockey med jobbet, och kommer hem
inatt någon gång och då jobbar jag, och när jag kommer
hem då har han åkt till jobbet.............

Nej nu är det dags för frukost och sedan ska det bli
en promenix i det klar gråa vädret..............

Ha en bra e.m.....
Kram Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Föstår vad ni ska mysa på Fredag du och gooe gubben.Som ni ska längta efter varandra=)

Du får ha en trevlig promenad och dag med Luddeponken.

Kram Madde

2009-12-10 @ 13:48:42
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha du Madde....nu är man så gammal så det behövs nog mera än två dygn....kanske 1/2 året haha....

men det skulle nog inte gå ...han som dammsuger varje vecka....nä när jag tänker efter räcker nog två dygn.......Kram Anita.......

2009-12-10 @ 15:28:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha ha sköning där.Du är för härlig;)

2009-12-10 @ 15:39:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0