TISDAG 1/12



Jaha då har ännu en jobbarnatt tagit slut, en natt som gick med
en väldig fart.......Vi har varit inne på Linden och pratat skit med
personalen där, Madde och Micke, det var så trevligt så..............

Annars var vi nog inne på Klassons kanske 1/2 timma för en kopp
blåbärssoppa och en knäckemacka, sedan ut igen.........Fy sjutton
nu är jag ledig till Torsdag kväll klockan 1900 då vi börjar med APT
och sedan går jag av på Söndag morgon klockan 0700 fast jag får
sova mellan varje pass......haha......en jäklar tur, det för man är ju
ingen.............människa (kom inte på vad för människa det var) men
det är väl förlåtligt efter 10 timmars jobb......haha...grottmänniska
kanske.....Nej nu vill Ludde gå ut och rastas en stund sedan är det
läggdags för oss två......jag har redan vant honom med att vara
kvällsdjur så han och jag kan sova ut på förmiddagarna..............



Sedan vill jag önska Madde en God Natt och att hon ska drömma vackra drömmar
och du Madde akta dig för Raskenstam för sjutton...har hört mycket om honom inget
att lita på ........haha.....................

Kram Anita.............................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha supermänniska menade du nog.Nej sova bör man annars dör man.Klart jag passar mig för Raskenstam.

Har väl sett filmen;)

Nu vill jag att du ska få sova gott och drömma goooa drömmar=)

Jättekul att ni kom in och snackade lite skit.

Bättre med lite skit i hörnen,än ett rent helvete.

Kram på dig vännen<3

Madde

2009-12-01 @ 08:10:03
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Madde

Förresten....vilka vackra snöflingor!!!!!!!!!!!!!

Jag stormtrivs här hos dig med allt snöfall;)

2009-12-01 @ 08:11:24
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej rara Madde, jag har suttit här och väntat, trodde att du hade gått och lagt dig, och att du inte brydde dig om bloggandet på morgonen....Det är bra att du tar Raskenstam med en nypa salt, det skulle jag ha gjort......ja, jag har skit i hörna ska du veta, men det skäms jag inte för....bättre det än som sagt ett rent helvete....Kram Anita....

2009-12-01 @ 08:20:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag har också lite skit i hörnen......

Och det bästa av allt,jag njuter av det i fulla drag!

2009-12-01 @ 08:31:47
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0