Rinnande Vatten

                Hej...

I dag har jag varit ännu en sväng
hos tandläkaren och det blev natur-
ligtvis en ny krona  à 4500 kronor,
jag tror jag blir tokig på dessa tänder

Lars satt i nya lampor på Saaben
för en månad sedan, och plötsligt
slutade den ena att fungera, han
kolla och greja men hittade inge fel
så igår åkte han in till Saab så att
de fick kolla upp det, då visade det
sig att sådana lampor som han hade
köpt fick man inte använda för det
var någon elektronik dosa som paja
och idag har de satt i en ny dosa á´
5000 kronor.......Här ryker pengarna



Men det är väl bara att ta fram pressen
och sätta igång.................

Ha en bra kväll................
Kram Anita......................

Kommentarer
Postat av: Linda

Tar du och pressar upp lite extra till mig när du ändå ska igång ? Det är ingen billig historia att flytta =(



Kramizar Linda

2009-12-15 @ 23:48:12
URL: http://eaglestar77.blogspot.com
Postat av: Anita

Hej Linda.....Javisst jag pressar en pall till dej också, jag kommer ihåg hur fattigt jag hade det när jag sälv flyttade hit, och inget jobb hade jag men med god vilja och lite jävla anammat gick det bra........Kram Anita......

2009-12-16 @ 09:21:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0