PROMENAD


                     Då var frukosten avklarad även
                     promenad med Ludde har jag gjort
                     och det var faktiskt riktigt skönt att
                     komma ut och få frisk luft i lungorna
                     fast jag hade önskat att vädret hade
                     varit mera likt detta som är på bilden
                     ovan....men det lär komma det också

                     Jag ska se om jag orkar med lite plock
                     här hemma för det blir ju det när man 
                     blir sängliggande några dagar, och ingen
                     plockar, nu har vi ju Ludde som drar fram
                     saker, som strumpor skor och gamla pinnar
                     som han hittar ute och vill ha med in och
                     gnaga på, det är ju bara denna och nästa
                     vecka ,sedan är vi inne i julveckan........

                     Ni får ha en fortsatt bra dag....
                     Kram Anita............................                     

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt det låter.....när du säger att vi närmar oss Jul.Ja jag vet hur det kan bli när hundar drar fram grejor,det är nästan som när man hade småbarn;)

Kram Madde

2009-12-07 @ 14:26:30
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ja det är precis som att ha smått här hemma igen, man har ju glömt hur det var , det är ju länge sedan nu.....men det är roligt med den"lille"....

Kram Anita....

2009-12-07 @ 15:21:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0