Onsdag 9/12

Hej på er.........

Jag tycker det är så jäklar tråkigt
med vädret och förkylning, så nu
känner jag mig som en jäkla gnäll-
spik, och det brukar inte vara vanligt
ska jag säga, så därför satte jag mig
och tittade på lite bilder från min 50-
års resa. Jag bjöd med alla barnen med
respektive till Kreta i 14 dagar.........

Så här i efterhand kanske vi skulle ha
åkt en annan tid för i början på Augusti
var det kanon varmt tyckte jag och fler
med mig tror jag....men det är ett roligt
minne att alla var med......Så nu tänkte
jag lägga ut några bilder, flera kommer
kanske vid ett senare tillfälle..............
Det kan ju vara skönt med lite sommar-
bilder i grå vädret.................



Wilma på flyget ner till Kreta......



Fredric och Wilma i poolen.........



Lars och Wilma står vid poolkanten och sedan är det en sandstrand och havet



Detta är på min födelsedag...jag fick åka hyrbil till en jättefin strand
och vilket vatten.........



Wilma och jag tar oss ett dopp....Skönt....



Vilket vatten.......



Här äter och dricker jag gott.........



När vi kommer hem blev jag kastad i poolen......



Det var blött ska jag tala om..........

Nu känner jag mig genast piggare, nu blir det en promenad med Ludde

Ha en bra dag...........
Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad mysiga bilder.Ja det där blev man piggare av.

Det är väl för härligt med sol och bad.

Tack för en soltripp=)

Kram Madde

2009-12-09 @ 14:04:27
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde...Ja visst är härligt med sol och bad..

det längtar jag efter nu....Kram Anita

2009-12-09 @ 14:15:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0