NYÅRSAFTON 2009



                            GODMORGON

Nyårsafton.......Oj oj tänk när man var ung vilka för-
väntningar man hade innan nyårsafton.......Jag har
tillbringat många nyårsaftnar i Blomstermåla Folkets-
hus.......Hep Stars var där och spelade...vilket år det
var ...ja säg det...när man kommer upp i min ålder
kommer man inte ihåg sådant.....Jag har även till-
bringat en Nyårsafton på en båt mellan Göteborg och
Kiel i Tyskaland...haha... där behövde man inget pass
för man skulle aldrig gå av båten...och jag hade inget
jag hade fyllt 16 år det året......Men när vi kommer till
Tyskland var alla tvugna att gå av båten....hoppsan...
jag hade ett månadsbusskort mellan Sandbäckshult och
Mönsterås som jag hade i en plastficka med ett foto av
mig på baksidan, tulltjänstemännen bara skakade på
huvudet när de såg det, men in i Tyskland kom jag haha
och tillbaka igen...............



Min nyårsnatt kommer att bli lugn, jag ska nämligen vara i tjänst........
Vi ska försöka ta oss till Sannabadet dit allmänheten är välkomna
att ta med sina raketer för att skjuta, det kan vara skönt att sitta i en
varm bil och slippa stå och stampa av köld uti snön...................



Nu vill jag önska er ALLA............... ETT GOTT NYTT ÅR................

                               SKÅL VÄNNER

                                KRAM ANITA

Kommentarer
Postat av: Madde

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!!

SKÅL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hälsa alla som är i tjänst från mig och hoppas att du får en lugn och bra natt.

Kram Madde

2009-12-31 @ 14:16:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....Vi ska nog in på Linden och Oxelgården...måste ju säga hej då till Lena som jobbar sin sista natt....Jag ska hälsa till alla...

Kram Anita......( Är det någon som tutar så är det jag)

2009-12-31 @ 14:34:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Hälsa så mycket till Lena och krama om henne från mig.Ja tuta......gör det.Om du ser någon som står ute i kylan och tjuvröker,så är det Smeagol som tar sina sista bloss.Sen får Smeagol inte feströka mer;)

Det har Smeagol som nyårslöfte.....en klok liten skit,den där Smeagol.

Kram Madde

2009-12-31 @ 15:55:49
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Haha den där Smeagol...ja undrar jag om han kan hålla ett nyårslöfte......haha.....Är han månne klokare än Madde???????? Kram Anita......

2009-12-31 @ 19:32:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha....än så länge håller han det i vilket fall;)

Jag lovar att jag ska hålla koll på honom.

Kram Madde

2010-01-03 @ 14:32:14
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0