mÅNDAG 7/12


                                    GODMORGON

          Jag har suttit framför datorn ett bra tag nu, kroppen
          värker efter alla timmarna i sängen.......................

          Har tittat på gamla bilder från våra semestrar med
          husbilarna och måste säga att vi har upplevt mycket
          sedan vi sålde vår sommarstuga hemma i Småland
         
          Nu är det snart dags att planera för nya semestermål
          och eftersom jag hade tidig semester i år blir det sen
          semester 2010, och eftersom det är mycket folk, dyrt
          och överfulla campingplatser söderut har vi nu funderat
          på att åka till Norrland i sommar, men jag vill inte ha regn
          i fyra veckor och slåss med en massa mygg.........Fy sjutton

          Nej nu har jag suttit här ett tag så nu ska jag krypa ner
          och läsa Nerikes Allehanda och Hemmets Veckotidning
          som jag fick nu på morgonen..........Bihålorna värker
          fortfarande och jag har ett konstigt ljud i huvudet men
          så låter väl så när hela kraniet är svällt, jag måste ha
          radion eller tv:n på annars blir jag tokig på ljudet som
          susar i huvudet................

          Ni får ha en bra Måndag........
          Kram Anita.......................... 
         


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita=)

Mysigt med en tripp till Norrland=)

Mitt hjärta slår lite X-tra för Norrland,bara för min Mormor och Morfar kommer därifrån.Har hört så mycket berättelser om småfolket och vätten av Morfar så för mig betyder Norrland något mysigt och mystiskt.

Ha en jätteskön dag och krya på dig vännen.

Kram Madde

2009-12-07 @ 11:31:25
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja det ska bli roligt faktiskt om vi

kommer upp till Norrland i sommar....jag ska då

hålla utsikt efter dom "små"......Kram Anita....

2009-12-07 @ 12:10:34
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0