Måndag 28/12


                             Godmorgon..........

Nu har jag gjort min sista helgnatt på jobbet för denna gång
men om tre veckor kommer den tillbaka igen, fast då bara
två nätter, vi har ändrat lite på schemat och det tycker jag
är bra, det blir lite mycket med tre tio timmars pass..........

Vädret har varit bedrövligt denna helg med tätt snöfall moddiga
och sliriga hala vägar......När jag gick till sängs och blundade så
såg jag bara yrande snöflingor, men jag somnade gott i alla fall

I dag ska vi fira att julmaten är slut med oxfile' och ett glas rött
Daniel och Annelie kommer hit och äter också...................

Nu får jag sova två nätter innan jag går på igen.........och jobbar
över nyår........



Det blir ju ett tillskott i lönekuvertet när man jobbar
röda dagar, ska även köra trettondagsafton på jobbet
men sedan är jag långledig........skönt....................

Ha en bra måndag..........
Kram Anita.....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0