LYCKA



Lycka för mig kan vara en lite skitsak, som t.ex i dag när jag
inte visste vad jag skulle ha till middag, och öppnar frysen och
mitt framför ögonen på mig ligger det ett paket med hemlagade
kåldolmar med gräddsås...oj vilken lycka jag kännde just då, och
fortfarande känner för det var så jäklar gott.......Det behövs inte
mycket förrän kärringa Sandström är i sjunde himmlen, och ska
bli nöjd och glad.........haha, får se hur länge lyckan sitter kvar
i denna stela kropp, efter 2 nätters jobb........men med lite nack-
massage kanske det håller hela kvällen ut....haha...................

Ha en bra kväll............
Kram Anita.................

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är det lilla i livet som är det stora.

Du är en glad och rolig människa du....då blir man glad för sådana här saker.

Kram Madde

2009-12-02 @ 07:54:57
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

ja det behövs inte mycket för att jag ska bli glad haha.......Kram Anita.......

2009-12-02 @ 10:25:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0