KVÄLL



Imorgon ska Ludde och jag ta sovmorgon, jag har inga
inplanerade besök varken hos tandläkaren eller någon
annan....Jag behöver inte stå vid spisen och laga mat
för Goe Gubben ska ut och äta sitt andra julbord, med
jobbet, de ska dra iväg till Loka efter jobbet och det lär
bli en helkväll, och han kommer nog inte hem före kl
23.........sedan är han ledig på fredag, så jag behöver
ta en slappar dag i morgon och vila upp mig för på
fredag blir det julhandling i Örebro.......Vi ska höra
om svärmor kan vara hundvakt för det blir svårt att
ta med djuret in till stan.........

Vi ska passa på att hälsa på sönerna som bor i stan
och kanske käka lite Kina mat.............

Nu är det snart dags att koja.........
Ha en bra natt..............................
Kram Anita....................................

Kommentarer
Postat av: Madde

Ville bara önska dig en mysig dag.Mysigt med sovmorgon.Nu är jag opererad och klar...bedövningen sitter i än,det är därför jag passar på att kika in och kommentera.

Jag kommer nog kunna köra pekfingersvalsen har jag kommit på=)

Kram Madde

2009-12-17 @ 13:22:16
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......vad skönt att operationen är över, jag har tänkt på dig i dag ska du veta....jag har saknat din blogg så det gör mig glad om du kan köra några ord med pekfingervalsen.......Krya på dig...

Kram Anita......

2009-12-17 @ 15:27:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack raring!

2009-12-17 @ 15:47:35
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0