Kväll



          Snart är det dags att säga God Jul, kanske lite för
          tidigt ännu.....Ja då var jag klar hos tandläkaren
          skönt tycker jag, jag kunde inte låta bli att skratta
          åt honom, för när den nygjorda porslinstanden 
          skulle provas så säger han, om jag nu tappar tanden
          så får du inte svälja, och det är nog precis det jag
          skulle ha gjort, om han tappat tanden....haha.......

          Jag har även ringt till Arbetsledaren A-K och talat om
          att jag kommer och jobbar i morgon natt, det är ju
          bara två nätter sedan är jag långledig, jag får stoppa
          i mig Ipren så går det nog vägen........

          Nu är det dags att sätta på en gryta på spisen för idag
          blir det stuvade makaroner och falukorv.......jaja inte
          så delikat men det går faktiskt att stoppa i magen, när
          knoppen är lullig och det är svårt att tänka så duger det
          också...................

          Ha det bra.......
          Kram Anita...........

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt då var tanden där.Stuvade makaroner och falukorv är väl inte så dumt,det åt vi också idag.

Barnen gillar det.Ha nu en mysig kväll Anita....

Kram Madde

2009-12-08 @ 18:51:32
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Det var riktigt gott med makaroner...Kram Anita..

2009-12-09 @ 13:39:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0