KRETA 2003

Erik ringde och ville ha lite info om Kreta, där vi
var när jag fyllde 50 år.....då gick jag och kollade
in lite kort som vi tog där ...och för tredje gången
kommer nu lite bilder från Kreta 2003..................



Wilma på flyget ner............................



Snart dags att landa i GREKLAND.................



Magnus sträcker på benen i flygplanet.....visst är han född 82............



Här läses det sagor för en trött liten Wilma..................



Daniel tar poolen i besittning.....................



Fredric och Wilma tar sig ett dopp i poolen



Jag tror att fredric och Lars ska laga lite mat...........



Oj vad liten hon var då... 2003...........



Poolen är kav lugn men i havet går det vågor..................



Här har Erik gjort ett dyk.....................



Fyra bröder....................



Här är Wilma stark.........................



Här är Lars stark................



Wilma och hennes 50- åriga farmor..........................

Jaha ja det var lite tillbaka bilder....när jag fyllde år................
och solen sken och det fanns ingen snö..................................

Ha en bra natt......................
Kram Anita..............................

Kommentarer
Postat av: Madde

HÄRLIGA BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-30 @ 08:31:36
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Javisst är det fina bilder och det behöver vi i dessa kalla tider....(snart drar vi söderöver)...

eller hur.....Kram

2009-12-30 @ 09:34:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0