Hundbajs

Hej igen......

Jag har nu varit ute och tagit en promenad med Ludde, och vad
ser man titt som tätt och som gör mig så förbannad....jo detta........



Stora högar med hundskit....varför.......kan man inte plocka upp efter
sin hundar, och det är inga små högar som ligger där.......och så kommer
Ludde som har korta ben och ser dåligt p.ga all päls som han har framför
ögonen, och trampar rakt i den stora högen...det är inget roligt alls...........

Mellan grannen och vårt garage finns det en gräsremsa och det ligger jämt
en stor hög, ska det vara så jäklar svårt att ta upp det , funderar på att
hänga en rulle med skitpåsar på vår soptunna, så får de gärna slänga
påsen där i också.......Vår Ludde han måste pinka på vår gräsmatta innan
vi tar en promenad och när vi kommer hem skiter han där också innan
han går in, jag vet inte varför han gör så....men där får vi plocka, men det
drabbar ju ingen annan....Men nu håller jag på att träna honom så till
sommaren ska ni inte bli förvånade om ni ser denna syn på Dammgata 3



Ha en bra e.m........
Kram Anita.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0