FREDAG 11/12



                            Hej.............................

Jag ska bara tala om att jag blev sjuk sista timmen
innan jag gick hem från jobbet i morse........Jag fick
feber och så jäklar ont i bröster och struphuvudet, jag
har aldrig känt sådan värk i struphuvudet förr, och jag
hoppas att jag aldrig får uppleva det igen........Ringde
Lars när jag kom hem, och han undrade vem som ringde
min röst var inte av denna värld, och den är fortfarande
konstig.....Hade så himla svårt att sova men somnade
vid 11- tiden ,vaknade klockan 14 av att Ludde ville ut
och ha mat, egentligen orkade jag inte, men jag var ju
tvungen, så på med kläderna och ut, Ludde gjorde snabbt
det han skulle, och väl inne ser jag att jag har inga glas-
ögon på mig......ut och leta på gården med de fanns inte
där, nu fick jag lite smått panik..in igen och börjar leta
ja de ligger kvar vid sängen, jag hade aldrig tagit på mig
dom när jag gick upp......Man brukar säga att när våra
brukare blir förvirrade har de säkert urinvägsinfektion
Men jag har ingen UVI men har ändå varit helt borta i
kolan idag....Jag ser att många varit inne och kikat i dag
men har ej orkat bry mig om bloggen.....nu ska jag gå och
lägga mig och hoppas att jag slipper värken i struphuvudet
i morgon..............

Kram Anita.......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0