FÖDELSEDAGSPRESENT


                Jaha ja nu var ju dagen ändå förstörd
                med provtagning och möten, så det var
                lika bra att dra iväg till Marieberg och
                köpa födelsedagspresent till Wilma som
                ska ha sitt kalas på Söndag, för hon ska
                gå med i Lucia tåget i Mullhyttans kyrka
                då.......vi får se vilken tid det blir för denna
                helg jobbar jag.....men jag fick ialla fall tag
                på en present till henne.....skönt att slippa
                åka dit igen...så nu ska jag börja att plocka
                lite här hemma....Ludde har inte fått sin lång-
                promenad som jag lovade, men den får vi ta
                senare i kväll.......Han har ändå bara legat
                och dåsat eftersom jag gav honom mat kl 10
                istället för 12, så han har nog varit rätt mätt
                
                Nej nu får vi försöka att få igång tankeverksamheten
                när det gäller middagsmat.....puh stön och stånk.....

                Ha en bra onsdags kväll...........
                Kram Anita.................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0