ÅNGEST



                                    Bortglömt ljus

Detta röda ljus blev inte släkt när jag gick och la' mig julnatten, utan
det stod på köksbordet och brann när vi kommer ut i köket på juldags-
morgonen..........Det är någon som tyckte att detta hus inte skulle brinna
ner just nu......Nu är jag väldigt noga med att gå runt och kolla så att alla
ljusen är släkta innan vi lämnar huset eller går och lägger oss................



Glöm inte att släcka era brinnande ljus..............
Kram Anita...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch och fy,har gjort likadant två gånger med en och samma adventsljusstake,någon vaktade båda gångerna.Numera är den slängd och någon ny blir det inte Kram

2009-12-26 @ 17:08:02
Postat av: Anonym

Glömde säga kram Anette

2009-12-26 @ 17:09:57
Postat av: Anita

Ja fy vilken Ågren jag har fortfarande för det där jäkla ljuset.....och Magnus hade jag låg och sov på

övervåningen.....fy sjutton, jag vill inte tänka på vad som kunde ha hänt........Kram Anita......

2009-12-26 @ 19:43:46
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att allt slutade väl men tanken på vad som kunde hända kan göra vem som helst skräckslagen.Såg en fiffig ljusstake i stan 4 adventsljus men med el,tände ett ljus i taget såsom adventsljusstaken,snygg,säker,ingen öppen eldslåga,en sådan ska jag inhandla till nästa jul Kram Anette

2009-12-26 @ 20:02:29
Postat av: Fredric

Nästa inköp bör nog bli en pulversläckare på 6 kg.

Finns på Jula för 499 spänn. Vill se att ett kort på inköpet nästa gång...

2009-12-26 @ 22:18:19
Postat av: Anita

Hej du...Kanske kan önska mig en till Mors dag utav alla pojkarna.......men det är kanske försent...att

vänta tills i maj.....

2009-12-26 @ 23:45:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Anette...Ja jag behöver nog något som inte kan

ta eld (barnsäkert)....Kram Anita....

2009-12-26 @ 23:50:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det är nog så att din skyddsängel vakade över ert hem den här natten.....

Förstår din ångest.

Kram Madde

2009-12-27 @ 15:06:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0