Varm eftermiddag

Hej............

Wilma kom med en fin ros och ett jättefint
kort som hon hade skrivit själv......................





Det är säkert mig hon har ritat av ,och jag ser ju jätte glad ut......

Vi var nere på samhället en sväng och stannade och talade med
lite bekanta, annars tar man ju bilen ner och då hejar man ju bara
på folk. Wilma får nog komma lite oftare och ta med farmor ut en
sväng............Sedan var vi ju svetta så när vi kom hem blev det bad
i tunnan..........Och där måste vi fylla på för Wilma är mer under
vattnet än över, och så ska ha ju dyka så det skvätter åt alla håll



Här är hon någon sorts undevattens farkost................







Vid 1630 kom herrn i huset hem med en fin bukett blommor....................



            Nu är det fullt på köksbordet

        Nu ska jag gå och lägga mig ett par timmar
                   Ha en bra Måndagskväll

             

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken fin ros och vilken fin Wilma!

Kul för lilla Farmor att bli grattad och uppvaktad av lilla barnbarnet.

Kram Madde

2009-08-11 @ 11:46:29
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde......Ja hon är fin min lilla Wilma...

och rolig är hon också och lite lurig......

Kram Anita......

2009-08-11 @ 13:24:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0