Upp och nervända världen

Hej...

Jaha då kom man hem från sjukgymnasten
det gick väl inte sådär jättebra om man ser
det från den ena sidan ,men bättre om man
ser den från andra sidan........Jag ska försöka
förklara.......de hade tagit en massa blodprover
på mig innan och nu skulle jag få reda på resultatet
då var det så här att alla prover som skulle vara
låga de var höga....och alla prover som skulle vara
höga de var låga........Håhåjaja vilket elände..........
Men om jag nu börjar träna kanske jag som hade
så dåliga värden både högt och lågt.......
inte behöver träna så länge för att få bättre värden

Jag ska iväg klockan 1600 idag för att träna i grupp
det ska bli roligt att se vem de andra tre är för vi
är visst bara fyra stycken............
sedan fick vi ju naturligtvis en stegräknare också
och ska gå minst 10000 steg per dag, men det sa jag
att det tar nog tid innan jag kommer upp i den summan.
Men sedan kom Erik och Jessica hem och föreslog att
man kunde sätta fast stegräknaren på katten Bob ett
par timmar varje dag så kanske jag kommer upp i rätt
antal steg............Bra förslag tyckte jag............


Men maskinerna var roliga att köra så det blir nog rätt
skojigt faktiskt.........Ni ska få rapport senare i dag

Kram Anita...............


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej o hå ja det är inte lätt att tycka om allt det goda som bjuds i livet,jag har samma problem och skulle säkert också behöva träna,men nej,jag väntar till någon läkare motar i väg mig.

2009-08-31 @ 14:50:18
Postat av: Anita

Ja motar någon läkare iväg en då är man ju tvungen

att i allafall göra ett försök......

Anita.....

2009-08-31 @ 15:00:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0