Stormen....

Hej

Stormen har kommit ...han kom från Mullhyttan.............................



Han heter Cesar och är fortfarande valp........Han är så himla rädd att han ska
missa något, så han far som sjutton för att vara med överallt..............
Jag skrattade åt honom när mina klockor började slå, jag har ju tre stycken
och han visste inte vart han skulle vara,  på övervåningen eller här nere......
Det var vår öppna trappa som av gjorde saken..........han blev kvar här nere

Just nu leker han med en papperbit och springer mot varje vägg så det
smäller som bara den.........................................

Ha en bra Fredagskväll...........
Anita..................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt han är cesar,och liv i stugan förstår jag att det blir när han hälsar på.Ha en bra helg.

2009-08-21 @ 18:37:23
Postat av: Anita

Hej...Javisst är han söt men jag är van vid "gamle"

Pluto, han var ju nästan 14 år när han gick bort, och han och jag gick ungefär i samma "lunk"



Anita.........

2009-08-21 @ 19:27:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0