SOLIGT

Hej...........

Vilken dag.........Vilket väder...........

Vaknade sent........nåja sent och sent
var uppe klockan 0700 ........läste NA
i sängen...och sedan tänkte jag att jag
ligger och drar mig lite.......jag ska ju gå
på och tjänstgöra i natt och i morgon natt
då gäller det att vara alert, för man vet aldrig
vad som kan hända.........vaknade iallafall
av att det ska bli lokala nyheter på Radion
Då säger de att klockan är 1230................
och vet ni, jag flög ur sängen....................
och så tänkte jag vilken himla tur att jag ska
jobba ett par nätter,då behöver jag inte ha
dåligt samvete..................................

                              

........................................ANITA........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0