SLAPPARDAG

Hej..............

I dag har jag en slappar dag, vaknade redan vid 08 snåret
och jag tycker det var så skönt att vi tog disken i natt
Vi hade bestämt halvt om halvt med Fia och Lasse om
att åka ut med husbilen över natten, men Fia kom på f.m
och tyckte att vädert inte var så bra och vi kände heller
inget för att åka ut, så då slog vi det ur hågen, skönt

Vi tog istället en tur till Kumla och sedan till Mariebergs Galleria
jag tycker det har blivit så himla stort så man blir alldeles
slut bara av att gå runt på nedre plan, vi handlade lite på coop forum.

I kväll har vi bara suttit och häckat framför tv:n och tittat på finnkampen
och tagit det lugnt........



Jag har känt mig helt ur slag efter kalaset.....Datorerna har inte
fungerat som de ska så Lars har suttit i telefon med Telia support
för att komma fram till en lösning på problemet, som var att vårt
modem var trasigt.......vi har fått låna ett av Erik så att vi kommer 
ut på nätet...Telia skulle skicka oss ett nytt, för vi hade garanti kvar
som tur är....förresten köpte jag mig ett nytt strykjärn på Coop forum
så nu kan jag börja att stryka igen........Nej nu är klockan över 2400
och i morgon kommer Wilma och då gäller det att vara alert, fast hon
är så duktig att sysselsätta sig själv så det är inga problem, men det
blir nog någon tur med sulkyn på samhället........

 

Nu är det dags att krypa ner i bingen så man är utvilad när
barn-barnet kommer.............................

Ha en bra lördagsnatt...........................
Kram Anita.............................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0