SKRATT

Hej.........

HA HA vad dum i huvudet man är, men jag har
skrattat gott och det var så himla skönt............

Det var så här att jag håller ju på med den där
jäkla ugnen och det är så tråkigt så mellan såpa
varven går ut och kollar in lite bloggar,men det
var ingen som hade skrivit sedan sist, så i stället
gick jag in på Skvallerblaskan Svensk damtidning
för att kolla lite om kungligheterna hade varit ute
på något skoj...........Och så fick jag se Drottning
Sonja av Norge, och då tänkte jag vilken trälig jäkla
frisyr hon har.....Frisyr ??? ........Ja jäklar anodat jag
har ju klipptid klockan 15 och nu var klockan halv
tre......in i duschen snabbt som ögat och ner till frissan
är nu hemkommen och sitter här med en liknande frisyr
som Drottning Sonja av Norge.... HA HA det var roligt
tyckte jag........men fan jag är ju lättroad det behövs
inte så mycke för att  få igång mej..................

Ha det bra från en nyklippt Anita............

Kommentarer
Postat av: Madde

hej gumman!

Du verkar vara lika tankspridd som mig.

Det kanske har med nattjobbet att göra....hmmmm.

Kraam Madde

2009-08-26 @ 17:09:11
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja du Madde.. jag tror vi skyller på jobbet.......

för det är ju inte oss det är fel på.....vi ligger

ju på topp.........

Kram Anita......

2009-08-26 @ 17:27:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0