SKOGEN

Hej på er..............

Ha Ha Ha Ha .............nu jäklar har jag varit ute i skogen.......
Natten avlöpte faktiskt rätt bra......Fick bara ta det i en annan
ordning än vanligt......Vi fick liksom ligga lite före i fall det skulle
komma några oväntade larm.......Och det gjorde det ju, men i och
med att vi väntade oss det så var vi beredda................................

Lars väckte mig klockan 1200, och jag måste erkänna att jag var
halvdöd, men ska man uti skogen då gäller det att vara alert........
 Det är så lätt att säga väck mig då och då för jag har nog sovit
färdigt.........

Men jag har upplevt tysnaden ( dock med myggsurr kring öronen)

Fredric, Lars och Cesar gav sig iväg in i storskogen för att leta efter
blåbär och kantareller..........Jag satt i en campingstol vid husbilen
och lyssnade på tystnaden och myggen......



                   Fredric behövde bara en snus först............



                       Cesar är förväntansfull..................



                   När de gått iväg tar jag lite foto på omgivningen......



          Jag gillar ormbunksblad.....................



       Efter en timma kommer de tillbaka med en blöt Cesar..................
        han hade åkt ner i någon skitig gyttjepöl................



                                        Lars tände grillen



             Här ska ätas karreskivor och till det potatissallad



       Cesar tyckte det luktade himla gott uti skogen denna Söndag



                  Var vi någonstans???? Jo här var vi........

              Hur mycket blåbär och kantareller fick vi..???



                                     Ha Ha Ha Ha Ha

 Det här blev det, men vad sjutton jag är så nöjd ändå.... jag slipper rensa
blåbär och förvälla svamp...........Men jag fick uppleva tystnaden............

                   Ha en bra SöndagsNatt........

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0