SJUK

Hej..........
Jag är sjuk, gick och la' mig med ont i kroppen
igår kväll och en konstig trötthet, har snurrat runt
i den jäkla bingen nästan hela natten, vaknade i
morse med huvudvärk och hosta.......Jag har ställt
diagnosen själv, jag har drabbats av ortomyxovirus
eller som den kallas i akademiska samanhang A(H1N1)
Ja visst är det svininfluensan som drabbat mig, jag
behöver inte uppsöka läkare för diagnosen har jag ju
ställt själv, och något botemedel finns ju inte,så det
blir att bädda ner sig och hoppas att man slipper
järnlungan..............



Det är bara en sak som inte stämmer in på
svininfluensan och det är att jag håller på att
tappa rösten........Men det är säkert en muttation
som jag är först med..................

Ha en bra tisdag önskar
en sjuk Anita....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0