REGN 26/8

Hej...............

Vaknade i dag till regn och rusk.......I dag är en
perfekt dag för fönsterputs.............



Mina fönster ser bedrövliga ut så det är inte en dag för tidigt...........sedan har
jag ett annat projekt också, som ska göras .................................



Jag ska inte baka ..nej jag ska göra rent
min ugn...det är sådant som jag alltid
skjuter upp, men jag ska passa på när
Lars är på jobbet för vi har olika åsikter
om hur man rengör en ugn....................
I dag tar jag i stället hjälp av denna man



Mr Muscle, då går det  som en dans, så
står det iallafall på flaskan.........................
eller i reklamen jag vet inte så noga.........

Någon kanske såg att  jag hade stängt ner
min blogg i går......Och det var för jag var så
förbannad för en sak....och då bad jag Lars
att ta bort bloggen, för annars skulle jag
skriva något som jag skulle få ångra länge......
Men som den duktige
programmerare han är så tog han bara
bort den tillfälligt, och det blev ju jag glad
för, jag blir fort arg men det går över rätt
snabbt, och då vill jag börja skriva igen,
och nu är jag så himla glad att den är kvar

Nej nu får jag inte hänga här längre, det
börjar klarna västerifrån eller vilket väder-
streck det nu är, och jag ska ju putsa fönster
i regn, så jag får skynda mig på innan solen
skiner igen...................

Ha en bra onsdag
Anita...............

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Anita!

Jo jag märkte att jag inte kunde komma in i din blogg igår.

Men du kan väl inte bli förbannad?

Bra att Lars inte tog bort bloggen för jag vill kika in hos dig och kolla vad du pysslar med.

Ha det gott nu och putsa dina fönster.

Själv bakar jag bullar i en ganska skitig ugn...hi hi.

Kram Madde

2009-08-26 @ 11:52:39
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde....Du, jag kan bli förbannad du skulle bara se.....Ugnen är ett helsike.....Usch och fy...

Kram Anita.....PS: byxar du dina bullar..?????

2009-08-26 @ 12:12:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0