MYS MYS

Hej......

Det har varit dåligt med bloggandet
i eftermiddag.... men nu blev det ju
så att jag lagade fisk till middag......

Lars kom hem och började plocka
in saker i husbilen, vi åker i morgon
till Berg för att ligga över där med ett par
kompisar som också har husbil....

För att på Lördag morgon åka på
kryss på Göta Kanal... jessus vad
roligt det ska bli.............. alla fall
så var jag med ute i husbilen men
det var så jäklar kallt så jag gick
in och upp till det nystädade tv-
rummet....och sjönk ner i en fotölj
med en go flees pläd över mg.........

Och där fastnade jag och Ernst och
efter det var det grannfejden som jag
över huvet taget inte ska kommentera

Sedan åkte jag ambulans i Danmark....
Men nu är det sängen som gäller..........

Ha det gott.......................
Kram Anita........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0