MÅNDAG 24/8

Hej.............

Nu är denna jobbarhelg avklarad och den gick
faktiskt fort....I natt har det varit en sådan där
natt när älvorna dansat i dimman på ängarna



När jag skulle åka hem från jobbet i morse... ja då hade jag tappat mina
bilnycklar....så jag fick åka med ssk Margareta hem...............Tack............

Nu ska jag gå och lägga mig, jag har en lite konstiga känsla i mina fötter
men jag hoppas att det gått över tills jag vaknar för då ska jag gå och
hämta bilen på jobbet............

Ha en bra Måndag...........
Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Gumman vad träligt med bilnycklarna....

Det är väl typiskt.

Jaså dansade älvorna i natt,synd det missade jag.

Jag sov ju i natt som vanligt folk.

Men nästa gång jag är natthäxa så ska jag kolla.

Kram Madde

2009-08-24 @ 09:28:08
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Madde.....

det kanske var för det var min tredje natt

som jag såg älvorna.......

Kram Anita......

2009-08-24 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0