Kalas

Hej... Vilken trevlig kväll vi har haft.... De sista gick hem 0050....Nu har vi diskat och torkat upp all disk så slipper vi det i morgon bitti....( i morgon bitti hade jag sovit).......Vi vart så uppvaktade så, vi fick ett plommonträd, vinbok, halsband presentkort på Lindex och på Claes Ohlson, ett paket med goda ostar 0ch marmelad, vinflaska, pengar,presentkort hos Dressman ja jag har säkert glömt något........ men trevligt hade vi........ Lars tog en alvedon och gick till sängs, han är ju inte van att vara uppe vid denna tiden på dygnet Det är skillnad på mig som nu har kommit in i andra andningen......det är bara det att denna datorn har också kommit in i andra andningen men på ett negativt sätt jag har svårt att komma ut på nätet det är jättesegt... Hoppas att ni får en bra lördag....//Anita.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0