Hagel

Hej

Aldrig får man vara riktigt glad, jag hann bara
skriva förra inlägget om att mina väderprognoser
stämde till 100%, så kom det en jäkla hagelskur
och det stod det inte någonstans att det skulle göra



                     Här öser regnet ner



                             Här haglar det



                             Ja jäklar vilket väder



           Här står mina födelsedagsrosor jag glömde
           ta in dom i morse, men de har nog mått bra
           av att få stå ute på förmiddagen....................



Det var någon som sa att jag hade en fin buske......och jag tror att det är
denna dom menar....................

Ha det bra.............
.....Anita.........
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0