GODIS

Hej..............

Magnus var hemma i helgen och satt en stund och pratade
med oss på altan....men hans telefon ringde stup i ett, så
vi satt mest och tittade på honom när han talade i telefon



I Går var vi på Willy's och handlade lite till helgen då vi ska ha lite födelse-dags
kalas, det är svärmor som tycker att vi ska ha kalas, vi har försökt förhala det
men nu är det alltså dags, vi ska fira fyra födelsedagar......52 år-53 år-55 år-och 56 år
Det blir lite mat på Fredag kväll för 12 pers.......köpte även lite veckogodis eftersom
jag vet att det går hem och att barn och barnbarnet väntar sig att skålarna är välfyllda



Jag som inte får äta godis har lite svårt att motstå choklad bananer, så jag
smakar faktiskt så de är färska när jag kommer hem med godiset, vill ju
inte att barna ska bli sjuka.................

Nej nu ska jag ta en dust men den där jäkla ugnen igen................

Kram Anita...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0