GODFÖRMIDDAG

Hej..........

Vilket gott väder det är i dag, och ska vara
så ett par dagar framåt................................



Jag gillar verkligen denna gula krabaten....Livet återvänder..........

Annars mår jag inte så värst mycket bättre idag.....................
Huvudvärk-surr i öronen-snorig-ont och hest i halsen............

Men jag har haft herrbesök här nu på morgonen......................




En hantverkare som var och tittade på vårt
kylskåp......När han hade tittat och mätt kunde
han konstatera vad som var fel.........Och att
det skulle kosta 3500 kronor....och vad har
vi för val...ett kylskåp måste man ju ha...Det
bästa var att han kunde fixa det här och nu annars
brukar man få vänta en vecka eller två på
reservdelar.............Så nu funkar kylskåpet

HURRA HURRA HURRA.............................

Nu hat vi haft tre olyckor på en månad.........

1: AC:n i SAAB
2: Byte av framrutan i husbilen
3: Kylskåpet

Nu får det vara bra med utgifter för i år tycker jag

Må så gott i solskenet.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0