FULLMÅNE......

Hej............

Natten har varit lugn.......fast det har varit
fullmåne.........Men i natt har brukarna, ja
inte alla men de flesta har sovit gott........

Det känns skönt att kunna smyga in och
titta till dom, utan att de vaknar..................

Inte har vi sett så mycket djur heller

Nu ska vi se om jag kan sova..........

I morgon när jag går av tar vi husbilen
och drar till St:Annas skärgård..........
Jag somnar ju alltid i husbilen när vi
kör så det spelar ingen roll om vi åker
på morgonen eller eftermiddagen........

Ha en bra dag i solen.......
Anita..........

Kommentarer
Postat av: Madde

Mysigt att jobba när det är fullmåne....för då kan i vilket fall inte jag sova.Blir jättepåverkad av fullmånen....Kanske vargen i mig som vaknar till liv.Ha det så gott på eran resa nu vännen.

Kram Madde

2009-08-06 @ 16:54:56
URL: http://qwarforth.blogg.se/
Postat av: Anita

Hej Madde.....

Hoppas du också får en skön helg.....

Och att vargen tittar fram till dej........



Kram Anita......

2009-08-06 @ 17:56:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0