Eköns Camping

Hej på er....

Vi är nu framme vid Gryts skärgård solen
skiner och vågorna skvalpar.....................

Jobbarnatten gick i ett, men det flöt på hela tiden
Jag var trött när jag kom hem klockan0715
men Lars hade förberett allt, så jag behövde
bara packa in mina kläder och mediciner

0745 passerade vi Götabro och då sov jag
Vaknade klockan 1000 när vi kom till Söder-
köping.......Stannade i Valdemarsvik där vi
var inne i en ICA affär och handlade...........

Käkade räkmacka och en kall pilsner
Lars satte upp lite vindskydd medan jag satte
mig i solen och somnade, Lars har varit nere
och badat men jag känner mig lite frusen i solen
så jag väntar nog tills i morgon, då humöret är
på topp...............

Ha en bra Fredagskväll............
Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0