Trädgårdsarbete

Hej

Nu kör vi hårt.... till veckan klipper
vi nog ner grannens häck........



Det som göms i snö..........



Vi tar en paus.........



Det blir nog bra när det är
klart....................



Lars lunch består av radhusbiff
med lingon och en Mariestad......



Han är smart min man han
började elda i en tunna på baksidan

Men det rök rakt in på grannen så
hon var snabbt ute och hämtade in
sin tvätt..........

Istället började Lars att elda i pannan
vi har i badtunnan för där har vi en lång
skorsten så det inte ryker in på grannen

Och kan ni tänka att nu är det 36 grader
däri så ikväll innan jag går till jobbet
ska jag sätta mig i tunnan och njuta........

Det blir nog sista varmbadet innan vintern......



Anita....

Kommentarer
Postat av: Fredric

Haha såg allt att det va du bakom glasögonen :)

2009-04-18 @ 16:48:51
Postat av: Anita

Jag som trodde jag var inkognito

men jag blev tydligen igenkänd.......

2009-04-18 @ 20:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0