Sentimental

Hej

Jag blir faktiskt lite sentimental
varje år som går sedan mina
barn har fötts..............

I år fyller Daniel 32 år och jag
kommer ihåg hur sjuk jag var
när jag väntade honom.........

Jag fick en infektion med hög
feber och det är inte bra när
man väntar barn för det kan
ge missfall eller fosterskador

Jag fick som tur var behålla
honom och i morgon den 20/4
fyller han 32 år.....

Jag hade en väninna som hette
Britt-Marie vi väntade barn samtidigt
den 17/ 4 1977.........



Vi var hemma båda två den 17/4 när
vi skulle föda...men den 19/4 åkte
hon in på BB och fick lilla Jeanette

Den 20/4 fick jag Daniel.............
Vi låg båda på Kalmar BB......

När Jeanette var  nio år dog
Britt-Marie i lungcancer.......



Daniel och Jeanette....

Varje år vid denna tid tycker
jag att det är jobbigt.......
Jeanette som fyller år dagen
innan Daniel fick aldrig lära
känna sin mamma.......

Eftersom jag flyttade till Närke
1979 tappade vi kontakten
men varje år vid denna tid
tänker jag på Jeanette
och jag funderar på hur hennes
liv har blivit

Anita.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0