Ny Solig Dag.




Morgonkramar till Wilma....

Vaknade till ännu en solig dag
det är redan +10 grader och
klockan är bara 0830.........



Vi ska idag åka över Öresunds-
bron till Danmark.......



Jag gillar Danmark och idag
får jag åka Strandvejen.......
Den går mellan Köpenhamn och
Helsingör..........Det finns så fina
hus och trädgårdar för där bor
det folk som har pengar............

Vi får se när det blir något mera
skrivet på denna blogg........

Ni vet ju att idag är det LångFredag
och tänk nu på att den är Låååång....



Anita......

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas ni får en riktigt bra helg, och att det är bra i Danmark. :)

Vi är hemma i Nora och ska äta påsklunch med familjen Larsson. :)

Anders och Monika hälsar !

2009-04-10 @ 12:29:52
Postat av: [email protected]

Det är på recept, man får det utskrivet om man har BMI över 31 eller har diabetes(??) minns inte exakt...hur det nu var, titta på fass det står där... . Den har hjälpt mig mycket och flera kompisar.... Jag har kört viktväktarna samtidigt fast inte räknat points-det har funkat ändå... Ha det fortsatt bra i danmark! //Hanna

2009-04-10 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0