Mariestad

Hej..

Nu har vi bestämt destination för
helgen ......Det blir Mariestad.....

Sundsörns Gårds Camping heter
campingplatsen............

Vi åker dit på Fredag eftermiddag


Jag blir nöjd bara jag får

se lite vatten.........


Det ska bli fint väder och det

gillar jag........




Vi har varit i husbilen och för-

berett för resan.............

Fyllt på vatten ...lagt dit en extra

madrass eftersom jag fick ont

i ryggen efter senaste resan...

Ska till jobbet i morgon på APT
sedan har jag inte mera på programmet


Det här är inte vår husbil.. men nästan..



Det är inte vår bil.......



Typiskt amerikanskt.......
De ska alltid vara värst.....




Då kan jag lika gärna bo på
Dammgatan 3.............

Anita................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0