Lördag.

Hej.

Wilma var lite ovillig att vakna....
men jag gav mig inte ,hon hade
sovit i nästan 2 timmar..........

Vi har satt upp det nya vindskyddet
som vi köpte i dag.............

Det var jättebra vi satt där bakom
och åt lite lunch 

Wilma satt i bilen och tittade på
tv:n..... Naturligtvis så somnade
Lars och jag........och då var det
en som var snabb och frågade
om vi sov.....För det fick vi inte...



wilma var lite sugen på melon
så hon åt upp den sista biten..



Hon köpte ett par snygga sol-
glasögon när vi var hos husvagns-
Svensson,.hon säger att det är det
senaste modet..............



Snyggt va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anita.....

Kommentarer
Postat av: Fredric

Du måste absolut vara snyggast på hela campingen!! Hoppas du får en bra kväll och att du kan sova inatt eftersom du redan sovit en stund på dan...Du får ringa sen när du ska lägga dig så vi kan säga Godnatt!! Nu ska jag göra en potatisgratäng för pappa ska ju premiärgrilla....Så du hann före oss att äta grillat!! Cesar hälsar vov vov...Hälsa till farmor o Lars och väck dom inte för tidigt imorron!! Puss o Kram mamma o pappa o cesar

2009-04-04 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0