Kolasås

Hej..

Jaha jag skulle ju äta ägg och
sill macka till frukost......

Men av någon anledning var jag
inte sugen på sill?????

Nej jag blev sugen på kaviar....
Men hur jag än letar i kylskåpet
hittar jag ingen jä.........kaviar tub

Den ligger i kylskåpet i husbilen
jaha.........

Klockan är 1130 jag går omkring
i morgonrock..........

Kan jag gå ut i morgonrock ?????
Jag funderar ett tag och kommer
fram till att det kan jag inte.!!!!!!!!!!

Jag bor väldigt nära vägen...
här åker ju mina arbetskamrater
förbi rätt ofta i sina kommunbilar

Fortsätter att fundera på vad jag
kan ha på äggen ?????
Den enda tub jag hittar är
kolasås...... går det ?????



Nej.......Sitter nu och äter en
torr jäkla äggmacka.......

Det var ingen höjdare.......

Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0