Klockor...

Hej.....

I dag blir det renbäddat
så kan jag krypa ner i
renbäddad säng i morgon-
bitti när jag kommer hem
från jobbet   Skönt....

Jag har slängt ut kuddar
och täcken på altan för
att vädras



Sedan fick jag se att Lars
gräslök hade kommit långt
så då var jag tvungen att vattna...



Kom in i en jätte varm kuvös



Hörde att mina klockor klämtar
och då var jag tvungen att visa  er
hur de ser ut...........



Den här klockan har jag
ärvt efter mamma och pappa

Pappa fick den i present av
mamma 1943......
den blir 66 år i oktober



Denna klocka har min svärfar
gjort efter en gammal modell..



Denna klocka har jag köpt på
auktion i Askersund för 200 kronor
( det är fotografen som är sned
inte klockan)

Alla klockor slår med hög och
fin klang.....dock vid olika tider
så det är mycket klockklang
på Dammgatan 3...............

Anita.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0